2 oktober 2012

Systrarna Voltaire




Klassiska Ballografpennan och vansinnigt roliga små anteckningsböcker


Härliga turkosa korgar


Förvaringsaskar


Ströare till grillkryddan. Slog jag till på idag


Moulesgrytan får mig att längta till Riche


Ostbrickan var jag tvungen att köpa en av varje av


Dammvipor som får vem som helst att vilja städa


Brickbord med finaste trycken


Tokyo Milks underbara tvålar


Läppglans blev det också två av idag. Varför köpa ett när det finns tio att välja på


Härliga Luciaprodukter


Har ni av en händelse råkat missa att besöka Systrarna Voltaires butik på PUB i Stockholm så vill jag uppmana er att bums gå dit om ni har vägarna förbi. Kvinnan bakom butiken har med en fenomenal känsla handplockat ett sortiment som faller vem som helst i smaken. Det finns något för alla kan man säga. Själv spenderade jag tusen pix där idag och då har jag inte ens shoppat hälften av det jag vill ha. Allt från vackra korgar, fantastiska doftljus, små finfina gåbortpresenter och köksartiklar hittar du där. 

Och dessutom har dom enormt trevlig personal ; )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar