22 januari 2011

Colourful at Svenskt Tenn













Dessa fem produkter har jag gärna med mig i en påse när jag går ut från www.svenskttenn.se nästa gång. Favoriterna är den rosa kudden med budskapet " A thing of beauty is a joy forever" och det söta memoblocket. Svenskt Tenn som för övrigt har flyttat till tillfälliga lokaler i gamla Astoria på Nybrogatan då butiken på Strandvägen ska renoveras. Och det var verkligen på tiden. Nog för att produkterna är det vackraste som finns i inredningsväg men nog måste även butiksytan vara inspirerande. Väntar med spänning på resultatet och under tiden ska jag mysa omkring och drömma mig bort i Astorias gamla lokaler.


Kram/Pållan


I would love to have these products from www.svenskttenn.se. My favorites is the pillow and the little block. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar