22 januari 2011

Formex exhibition









I torsdags besökte jag www.formex.se.  Jag har varit på en hel del Formexmässor genom åren och för en 6-7 år sen tröttnade jag för att jag tyckte att det var mest skit som visades upp i hallarna. Så förra året var första gången jag gick dit på många år och blev glatt överraskad. Det var bra planerat, snyggt upplägg och dom flesta av leverantörerna fanns på plats. Ja förutom Iittala då som håller till i deras showroom i Gamla stan. Men i år var jag inte så värst imponerad. Ungefär samma upplägg som förra året men ändå inte lika vasst. Jag pratade med en hel del leverantörer och tycker att jag fick en bra överblick av dom varorna som jag kommer sälja i min butik men mer än så var det inte. Det bästa på hela dagen var att få besöka dom härliga montrarna i A-hallen där alla fantastiska barnprodukter fanns. Så mycket fina saker för barn finns det och man kan inte se sig mätt. Efter mässan åkte jag för att möta en spännande person. Mer om det senare. I kväll blir det film och karameller i sängen efter en trevlig middag hos goda vänner igår.


Kram/Pållan


I visited www.formex.se last week. Not so impressed but i talked to a lot of interesting people and i visited all the suppliers that i will use in my little shop. Last night we went for dinner at our friends house and tonight it will be movie and candynight in bed, fabulous. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar