27 september 2011

Gosefisens nya kläder










Gosefisens nya kläder som jag shoppade på Zara idag. 


Go kväll allesammans,


Vilken härlig tisdag vi har haft idag. Morgonen började med en härlig frukost och sen kom min syssling och hämtade upp mig och vi begav oss in mot stan. Hon har gått en make up kurs. Idag var det avslutning och jag skulle sminkas som examensarbete. Efter det blev det en trevlig lunch på Rosendal. Innan vi for hem han jag med en del shopping. Fyllde på med Dermalogica och köpte finaste jackan och kepsen till gosefisen på Zara. Dom har absolut dom finaste barnkläderna och priserna är helt klart överkomliga. 

Bäst på hela dagen var dock att jag på hemvägen hämtade upp Nikolai som varit hos pappa Micke och myst i dagarna fyra.

Bäst i morgon kommer garanterat bli överlämnandet av nyckeln till huset. Vi har syn klockan elva och sen kommer jag hänga på låset så det står härliga till. 










Fortsatte min rota runt på magasinet turne häromdagen och hittade ytterliggare en härlig knoppbräda. Liten till Nikolai och stor till mamma Pållan. Blir finfint d att ha i sovrummet ; )


Nu är det dax att hoppa i säng men lovar att återkomma med bilder inifrån huset i morgon så fort jag synat av det. 

Hoppas att ni alla har haft en härlig tisdag och så ser vi fram emot en solig onsdag.


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar