18 september 2011

Surströmming + skinnpaj














Hej på er allesammans,


Fredagskvällen inleddes med surströmmingsmiddag och god öl till det. Resten av helgen har mest bestått av mys med Nikolai och lite pyssel med lite av varje. 

Vädret är underbart och idag såg jag dom första löven falla från björken utanför fönstret. 

Nedräkningen fortsätter och nu är det BARA 13 dagar kvar till vi flyttar så det är mest det som kretsar i mitt huvud just nu. Ja förutom den här FANTASTISKA skinnjackan från Balenciaga som spelar min hjärna ett spratt. Så vansinnigt snygg och jag tror aldrig jag sett ett så snyggt plagg i hela mitt liv. Men som sagt 15 lax för en skinnjacka är väl inte vad jag prioriterar just nu he he ; )
Den lila blusen från samma designer är inte så dum den heller för den delen.

Nu ska jag kolla om gosefisen har vaknat så vi kan ha lite fruktstund.

Jag hoppas att ni alla har haft en skön helg och så hoppas vi på en vecka med härligt höstväder.

Kram/Pållan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar