13 september 2011

Längesen vi sågs









Det har gått över en vecka sedan jag visade mig här. Shame on me ; )

Veckan har besått av jobb och helgen bjöd på bästis, räkor och rose. Elektrikern har börjat i snickarstugan och blir klar i veckan, lovely.

Igår fick jag en liten utmaning av härliga C på Room of Karma. 

Fem frågor och svaren kommer här ; )

Varför började du blogga??

Jag tycker att det är himla kul att kunna förmedla min känsla för inredning och mode och då är ju bloggning ett ypperligt sätt att göra det på. Sedan blir det ju betydligt roligare att kunna visa bilder från sitt egna hem och det kommer vi ju SNART kunna göra. TJOHOOOOOO. 

Vilka bloggar följer du??

Jag läser inte så jätte många bloggar och är det något jag gillar att läsa om så är det ju inredning. Ställen där man får härlig inspiration helt enkelt. 

Favoritfärg??

I mitt hem har jag vita väggar som är en bra grund och sen adderar jag gärna med starka färger så som grönt och cerise.

Favoritfilm??

Jag kan inte påstå att jag är någon filmtjej men dom bästa jag sett är helt klart Leon, Donnie Brasco och såklart SATC. Fullkomligt älskar SATC.

Vilka länder drömmer du om att besöka och varför??

Jag skulle helst av allt vilja utforska vårt fantastiska Sverige från topp till tå. Självklart står NY högt upp på listan och även ett återbesök till Nya Zeeland där jag tidigare bott.


Så vad har ni haft för er i veckan som gått?? 

Min vecka har varit fullspeckad.
Gosefisen har varit hos pappa Micke i helgen och jag har precis hämtat upp honom. Resten av veckan är fylld med pyssel och ett optikerbesök då jag tycker att jag börjat se sämre. 

Vädret är hösthäligt och humöret på topp. Ja förutom min armbåge då rå som inte alls är med i matchen. Trillade ner från höskullen för sju år sedan och bröt den och har nu börjar krångla ordentligt minst sagt. Ja ja det finns dom som har det värre så varför gnälla ; )

Jag önskar er alla en härlig fortsättning på tisdagen och jag lovar att det inte ska dröja en vecka tills nästa gång hi hi ; )

Kram/Pållan


1 kommentar: