11 april 2012

Dagens magasinsfynd













Dagens rensning på magasinet gav mig ett par fynd. Den här härliga stolen behöver plockas isär för att sedan limmas ihop igen, slipas och till sist målas i en färgsprakande kulör. 

Hittade också en fin gammal spegel som jag släpade hem bums. Då vi inte har någon spegel här hemma så tänkte jag att det faktiskt kan vara lite trevligt att kunna fota lite dagens. När man väl klär upp sig lite menar jag he he ; )

Eftermiddagen har jag ägnat i bersån och dragit rötter. Nu börjar det likna något och när utsidan är fixad så tänkte jag köpa markduk och lägga i botten för att sen fylla på med singel. För singel ska det vara i en berså tycker jag. Har hittat jättefina rottingmöbler på Bloomingville som jag är sugen på att köpa och sen lite ljusslingor och lyktor på det. Sen ska ju samma sak göras i Nikolais berså. 

Nu är vi en liten bit på väg i dom 3800 kvadratmetrarna he he ; )

Hoppas ni har haft en härlig onsdag och nu närmar vi oss helg igen.


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar