11 mars 2011

Im alive










Det är mycket nu ; ) Efter en dunderförkylning har jag nu äntligen börjat mitt nya jobb. Igår kom det fjorton pall och jag har haft hjälp av en toppentjej i ett par dagar. På måndag börjar min personal och allt känns tipptopp. Vädret är fantastiskt och snön har smält bort i backarna hemma på gården. I morgon ska vi fira en gammal granne som fyller fyrtio och resten av helgen blir det vila som gäller. På måndag kör vi 110 igen. Men just nu hade jag mer än gärna bäddat ner mig i den här fantastiska sängen. Jag hoppas att ni haft en härlig vecka och att ni får en fin helg. 

Kram/Pållan

I have a lot to at the moment. I have started my new job and there is a lot to do. The snow is melting slowly and you can feel the spring in the air. I hope you will have a lovely weekend and dont you just love this fabulous bed.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar