20 mars 2011

Klarblå himmel, fjärilar och takdropp
































God morgon


Vilken ljuvlig väder vi har. Igår morse åkte jag och pappa till butiken och hämtade pallar och pallkragar. Pallarna tänkte jag hitta på någe roligt med och pallkragarna tänkte jag använda som odlingsbänkar och göra en sandlåda till Nikolai. På eftermiddagen tog vi en promenad i det härliga vädret och spanade in huset. Nu börjar man så smått se trädgårdens form och det ser lovande ut. En vacker berså och härliga fruktträd finns på tomten och dom behöver bara ansas en aning. Ett fint litet uthus i timmer finns det också som man kan göra något trevligt med. På skogsvägen sprang vi på nyutslagna videkvistar och ett fjärilspar for genom skyn. Idag blir det en härlig långpromenad och så laddar vi för butiksöppning och andra trevligheter. Jag hoppas att ni har haft en härlig helg. Den vackra torkvindan ovan är designad toveadman.se och skulle gärna få stå i min trädgård, påslakanset och små vaser i klarglas www.ahlens.se, grön ljusstake och växthus www.indiska.se

Kram/Pållan

Lovely weather. Clearblue sky, butterfly in the air and the birds are singing. You find the outdoor airer at www.toveadman.se, duvet cover and vases at www.ahlens.se, the green candleholder and the glasshouse at www.indiska.se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar