27 mars 2011

Sunday









Go kväll,

Vilka veckor det har varit. Jobbat tretton timmar per dag och i torsdags var det vip-kväll för att sedan slå upp portarna på allvar i fredags. Och jag kan säga att det har börjat riktigt bra. Nu ska vi hålla i detta också. Vädret är ljuvligt och jag njuter av att kvällarna är så ljusa. Snödroppar och krokusen har tittat fram i rabatterna på landet och det riktigt kliar i fingrarna när man ser möjligheterna i trädgården. I morgon är det dax för Nikolais sång igen men nu åker han dit med sin pappa istället. Jag tycker att det känns bra att han får gå klart den här terminen eftersom han gillar det så mycket. Annars så längtar jag mest till landet om dagarna och trivs väldigt bra med mitt nya jobb. Livet är gött med andra ord. Jag hoppas att ni har haft en härlig helg och att ni njutit av det fina vädret. 

Kram/Pållan

It has been lot of work these weeks but now we have opened up the shop and everything feels good. The weather is lovely and the spring is almost here, lovely. I hope you have had a lovely weekend.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar