30 mars 2011

Today












Go kväll


Vilken fantastisk dag vi har haft idag. Nu är våren verkligen på gång och till helgen ska det bli varmare grader. Jag har spanat in en så fin järnsäng på Blocket som jag är lite sugen på att köpa till Nikolais rum. Vit med mässingsdetaljer, lagom stor och lagom sliten. Den skulle passa finfint ihop med den fina biltapeten från www.studioditte.nl som jag tidigare skrivit om. Jag längtar så mycket tills vi flyttar till huset så att Nikolai kan få ett eget rum och pyssla i. Och jag också för den delen hi hi. I helgen åker pärona till Malta så då ska vi vara husvakt när loverboy jobbar. Vi ska njuta av härliga långpromenader och laga lite god mat. Jag hoppas att ni alla har en skön onsdagskväll.

Kram/Pållan

What a fantastic day we have had today. Lovely springweather. I have found a lovely ironbed for Nikolais room and it would fit perfect with the lovely wallpaper with cars on from www.studioditte.nl. This weekend my parents are going to Malta so we will go out to the farm and take care of the house and spend some time in the sun. I hope you all have had a lovely day.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar