8 december 2011

Favoriter just nu













                             









































Vilken härlig dag vi har haft idag. Solsken och ett par minusgrader, lovely ; ) 

Ovan kan ni se favoriter hemma just nu.

Utslagna väldoftande hyacinter. 

Julkrubban designad Rolf Berg köpte jag på NK för många många år sen men hänger fortfarande med varje jul. 

Adventsbarnen är en gåva från Franco som tillverkar och äger Keramikstudion ute i Gustavsberg.

Då vi inte äter så mycket godis men desto mer nötter till jul så har dom fått hedersplatsen på mitt egentillverkade bord i ett utav mina rostfria Aaltofat. Och så klart är den nya nötknäpparen placerad i skålen som grädde på moset ; )

Den lilla granen är placerad i en gammal glasburk som jag hittade på magasinet. 

Nu ska jag gå ut och spraymåla min korg för att sedan sticka och hämta min älskade pojke.

Hoppas ni får en härlig torsdagseftermiddag.


Kram/Pållan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar