9 december 2011

Julgranen








Hej allesammans,

Jag säger bara en sak. Tur att denna nederbörd som fallit sedan igår kväll INTE var i snöform för då hade vi varit ganska så insnöade vid det här laget ; )

Nu är korgen färdigmålad och granen passade perfekt i den, toppen. Julgransbelysningen är en 16 meter lång slinga inköpt på Rusta. Tomten har hängt med sen barnsben. 

Nu ska jag hämta Leo för att sedan inhandla fredagsmys och sist men inte minst hämta upp gosefisen i skolan.

Önskar er alla en riktigt härlig helg och så hoppas vi på lite solsken ; )


Kram/Pållan



1 kommentar:

  1. Vad fint det blev, jag brukar också ha granen i en korg. Tusen tack för tipset om granit. Tyvärr så bor jag ganska långt ifrån en stad som har granit men jag har ju vänner ; ) Frågan är om de är sugna på att gå upp i ottan för min skull men man kan ju alltid fråga ; ) Trevlig helg! // Frida

    SvaraRadera