5 december 2011

Helgens loppisfynd





Helgens loppisfynd ; )



Hej allesammans,


Jag hoppas att ni alla har haft en härlig helg. 

Vi har njutit god mat och hjälpt Micke att flytta till en större och jättefin lägenhet. Han också med att göra ett par fina loppisfynd i fredags. Äntligen efter tre veckor med förfärlig hosta och halsont är jag nu på topp igen.

Här var det glashalt i morse så det var bara att köra ner till verkstan och byta däck. Så man håller sig på vägen i fortsättningen ; )

Nu ska jag gå igenom lite kataloger från Bloomingville, Affari och House Doctor. MÅSTE se till att få på sista panelen på utsidan så jag kan börja spika på insidan sen. Vill ju få fart på min verksamhet NU.


Trevlig måndagseftermiddag på er ; )


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar