15 februari 2011

Inspiration









God morgon,

Vaknade upp till en kall morgon och snöflingorna dalar sakta ner från himlen. Strax ska jag packa väskan då jag ska åka på en liten tripp i ett par dagar. Senaste tiden har jag hängt en hel del på www.blocket.se och hittat en massa fina saker till det kommande hemmet. Jag köpet gärna lite billigare begagnade möbler och slipar och målar så får man exakt den möbeln man vill ha. Spana in det fantastiska skåpet här ovan. Underbar färg och passar utmärkt som garderob i barnrummet. Jag hoppas ni har en härlig tisdag. Nu pyser vi ut till landet där Nikolai ska vara medans jag är borta. 


Kram/Pållan

Woke up to a cold morning and the snow is falling from the sky. Soon i will pack my bag and go for a little trip a couple of days. Love the wardrobe above. Perfect for the childrensroom. I hope you have a lovely tuesday. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar