19 februari 2011

Minus 20









God förmiddag,

Vaknade upp till 20 minusgrader och har mest pysslat inomhus på förmiddagen och kommer nog så förbli resten av dagen också. I onsdagsmorse åkte jag iväg på en tvådagars inspirerande resa och kom hem i torsdags kväll. Saknade Nikolai väldigt mycket men det är bra att vara ifrån varandra också och han har det så bra när han är på landet hos mina föräldrar. Åkte in till stan redan i tisdagskväll för att vara garanterad att hinna med flyget. Hade med andra ord en riktig ungkarlskväll i stan. Beställde hämtmat, köpte en flaska rött, åt ostbågar och smågodis. Och hade det varit som på den gamla goda tiden så hade jag ju garanterat gått ut och dansat tills fyra på morgonen men nu somnade jag på soffan vid nio istället, skönt. Helgen blir lugn och nästa vecka är fullbokad med sång/rytmik och intervjuer av personal, spännande. Jag hoppas att ni har en skön söndag i det fantastiska vädret.

Kram/Pållan

Woke up to minus 20 and we will stay inside today. I have been away on a little inspiring trip for two days and it feels lovely to be home with Nikolai again. Next week is fully booked with Nikolais activitys and i will also interview a couple of girls that i hopefully will hire. I hope you have a lovely day in the sunny weather.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar