8 februari 2011

Stool













God förmiddag, just nu är jag inne i stan och pysslar i lägenheten då jag ska hyra ut den från och med marsmånad. Fönster som ska putsas och lite grejer som ska packas. Dom fina pallar här ovan hittar du hos www.ellos.se och jag diggar dom skarpt. Solen skiner och Nikolai är på landet med mina föräldrar. I eftermiddag ska jag vidare till nästa röjarprojekt och städa och putsa fönster då målaren är klar i vår lägenheten. Lika bra att göra allt ordentligt när man ändå är i farten. Jag hoppas att ni har en skön tisdag.

Kram/Pållan

At the moment im in town cleaning in my apartment. Im gonna have a tenant from March so im cleaning the windows and fix a couple of other things. You find these lovely stools above at www.ellos.se and i like them a lot. The sun is shining and i hope you have a lovely Tuesday.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar