2 februari 2011

Sunny day











God kväll, jag hoppas ni har haft en härlig dag i det fantastiska vädret. Idag har vi njutit av en god lunch hos en vän och just nu tömmer vi vardagsrummet och hallen där vi ska få tapetserat i morgon. Vi valde en snygg ljus tapet från www.borastapeter.se och jag tänkte faktiskt passa på att köpa ett snyggt överkast som jag har spanat in som matchar tapeterna. I morgon ska jag gå på en trevlig pressvisning på Berns. Det är modedesignern Lovisa Burfitt som har gjort ett samarbete med www.rorstrand.se. Ska bli spännande att se resultatet. Jag blev medbjuden av den trevliga bloggtjejen www.radhusdrommar.blogspot.com. Tyvärr har hon fått förhinder men jag går dit själv och rapport kommer på bloggen i morgon kväll. Den vackra vasen ovan heter "Slowfox"och är designad av Ingegerd Råman, en av mina favoriter inom konstglas och tänk att fylla den här med en massa vita tulpaner som räcker precis upp till kanten, lovely. Själv har jag den ovala modellen, inte dum den heller.
Önskar er alla en trevlig kväll. Nu blir det te och Vem vet mest.

Kram/Pållan

I hope you have had a lovely day in the sunny weather. We have had a nice lunch at a friends place and at the moment we are prepering for the upholsterer. They will fix our livingroom and hall. Tomorrow i will visit Berns for a pressrelease. The swedish fashion designer Lovisa Burfitt and www.rorstrand.se have done a cooperation together and this girl www.radhusdrommar.blogspot.com invited me. The beautiful vase "Slowfox" on top is designed by Ingegerd 
Råman, one of my favorites in glassdesign and i would love to fill it with white tulips. I hope you have a lovely evening. 


1 kommentar:

  1. Ska bli roligt att se och höra vad du tyckte om presseventet.

    Kram!

    SvaraRadera