21 april 2011

Five days of






























Vilket fantastiskt väder vi har och jag är ledig i hela fem dagar. Välbehövligt minst sagt. På förmiddagen så åkte vi och handlade lite gott vin, ett par påskpresenter och god mat. Resten av helgen ska det alltså ätas gott, motioneras och så är det mys på landet som gäller. Backen är täckt av tussilago, vitsippor, blåsippor och luften ute är ljuvlig. Då det är dax att plocka fram trädgårdsmöblerna så kan jag rekommendera dessa sköningar i olika färger. Dom heter "Bistro" och finns bland annat att köpa på Länna möbler. Härligt att blanda dom olika färgerna. Idag köpte jag den nya tidningen "Lantliv Sommarhem" vilken jag ska avnjuta nu till ett glas rose. Jag hoppas att ni alla får en härlig påsk i goda vänners lag och var rädda om varanndra.

Kram/Pållan

What a lovely weather we have and im having five days of from work, lovely. Now its time to bring out the garden furniture and i would like to recommend this chairs "Bistro". Nice to have a couple in different colours. I wish you all a happy easter and take care of each other.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar