12 april 2011

Yes please











Dagens mest fantastiska väska får bli den här sköningen från Jil Sander. Den får gärna flytta in i min garderob bums. Jag hoppas att ni alla har haft en fantastisk dag i det härliga vädret. Själv har jag varit en sväng i stan och jag säger bara guuuud så skönt att få komma ut till landet efter det. Stan är kul i små doser men landet är fantastiskt. Idag tog jag och tittade till min snickarstuga och den har klarat av den kalla vintern bra. Nu är det bara att ta nya tag och fortsätta med diverse snickerier och annat pyssel så att den blir färdig någon gång.

Kram/Pållan

I just love this fabulous bag from Jil Sander and i would love to have it in my wardrobe. Today i have been working in Stockholm and the city is nice for a short while but after that i went straight out to the farm and it is lovely out here at the moment. The birds are singing, all the flowers and the best of all, its so good for Nikolai to be out here. I hope you all have had a lovely day in the fantastic weather.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar