16 april 2011

I would love to have one of each

















Har ni spanat in dessa sköningar från IKEA. Den 5 maj släpps en kollektion på varuhuset och bland annat dessa härliga stolar som jag bara måste ha en av varje färg av. Det blir till att köa den 5 maj. Så till dagen idag. Efter att ha jobbat ett par timmar for jag ut till landet och har nu avnjutit en god middag med vin och sippar nu på en GT. Välbehövligt minst sagt ; ). I påsk tänkte jag vara ledig i hela fyra dagar och njuta av vädret, Nikolai, planera kök och badrum till huset. Som jag längtar. Finns inte ord. Jag hoppas att ni alla har njutit av det härliga vädret idag och att ni har en härlig lördagskväll.

Kram/Pållan

The 5 of May IKEA release a collection and one of the products you can find is this lovely chairs in different colours. I would love to have one in each colour for my home. So what have i done today. After a couple of hours at work i went out to the farm and had a lovely dinner with wine and now im ending the night with a GT. I hope you all have had a lovely day in the fabulous weather and that you have a great saturdaynight.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar