2 april 2011

Cloudy











Just så såg det ut i morse när vi vaknade. Disigt och grått. Vi får hoppas på att det spricker upp under dagen. Idag tänkte vi ta en tur till landet och spana in huset samt handla lite mat. Skönt med helg. Det behöver jag efter att ha jobbat fjorton dagar i sträck. I morgon blir det födelsedagsbjudning hos min bästa vän. Då loverboy jobbar så åker jag och Nikolai dit själva. Annars blir det vila och mys för hela slanten. Jag hoppas att ni har en fin lördag.

Kram/Pållan

Cloudy and rainy this morning when we woke up. Today we will take a ride to the farm and do some shopping.Nice to have weekend after fourteen days of work. Tomorrow we will celebrate my best friend birthday. I hope you have a lovely weekend.


1 kommentar:

  1. Vad glad jag blev för din kommentar inne hos mig. Alltid trevligt med nya besökare :).

    Håller med om att kastrulller är en perfekt leksak till de små:). Allt behöver ju inte kosta pengar!!!

    Kul att ni ska flytta i maj. Är det ett nybygge eller är det något ni köpt. Någon bild kanske?? Blir ju så nyfiken :).

    Kram Maria

    SvaraRadera