12 januari 2012

Mässa







Fick precis ett mejl från Lindform och blev påmind att Formexmässan börjar om en vecka. Jag går inte direkt dit med en förhoppning om att bli överväldigad av inspiration då jag tycker att mässan varit ganska så kass dom senaste åren men jag tänker gå dit och spana in ett par väl utvalda leverantörer för att sedan bege mig till Iittalas showroom i Gamla Stan och kramas lite med mina gamla arbetskamrater och äta lite god buffe. Av någon märklig anledning brukar det ALLTID bli ett jäkla drag där på kvällskvisten. Minns när jag själv arbetade på företaget och polisen fick rycka ut då grannarna tyckte vi skrålade i värsta laget runt midnatt. Det var tider det he he.

Hoppas ni alla har haft en härlig torsdag. Här har det regnat hela dagen.


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar