23 januari 2012

Söderby i vinterskrud












Så kom den då. Snön alltså. Kul för Nikolais skull men jag hade gärna kunnat varit utan den faktiskt. Vill ju inget hellre än att sätta tänderna i trädgården. Gilla läget bara å hoppas på plusgrader så den smälter bort ; )

Formex struntade jag i att gå på utan spar det till hösten istället. 

Helgen har varit fantastisk med goda vänner, massa barn och god mat. Idag är jag hemma med gosefisen då han har en förskräcklig hosta. Vi tog en pulkatur för den friska luften och nu sover han middag. I morgon börjar jag 6 då vi har inventering. Gillar det då man får koll och ordning på saker och ting. 

Till helgen är jag lite sugen på en liten utflykt med gosefisen. Får se vad vi hittar på. 

Hoppas att ni alla har haft en skön helg.


Kram/Pållan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar