6 januari 2012

Tog lite ledigt ; )








God fortsättning på er allesammans ; )


Efter ett litet uppehåll så är jag nu back on track ; ) 

Efter en fantastiskt härlig jul och nyår så tar vi nu tag i 2012. Helst vill jag ju att det ska vara mars så man kan börja fixa i trädgården och renoveringen av huset kan börja. Men jag har ägnat ledig tid under lovet till att läsa gamla inredningsmagasin och tankat inspiration. 

Det här året innebär vääääldigt mycket jobb för min del och min pappa brukar säga att jag har tagit på mig för många projekt med två hus att renovera och jobb på gården. Jag gör så gott jag kan helt enkelt. 

Jag har i alla fall bestämt mig för att använda mig av tapeten "Vårklockor" i salen. En liten bit på väg ; )

Mycket gos har det blivit med Nikolai och nyår firades med gosefisens pappa och storebror, lovely ; )

På måndag är det tillbaka till rutinerna igen med skola och jobb. Vilket jag tycker är väldigt skönt. 

Huggning står på schemat nästa vecka och jag antar att jag inte är i den bästa formen för huggarbyxor, stövlar och motorsågen men det ger sig med tiden. Hoppas jag he he ; )

Jag hoppas att ni alla har haft en härlig jul och nyår. Vi går ett härligt år till mötes ; )


Kram/Pållan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar