26 februari 2012

Gårdagens festligheter
















Igår när jag lämnat Nikolai hos pappa sin så var det dax för lite kalas. På mig hade jag min nya blus för dagen inköpt på Zara. Gillar ju inte hästar men på en blus duger dom bra att ha. Små söta nitar i guld på axlarna har den också. Till det matchade jag med armband från Forever21, byxor Zara och skor Alexander Wang. 

Kvällen blev tidig och i morse var jag pigg och alert för trädgårdsarbete.

I morgon pyser jag till stan för att bo där ett par nätter. Njuta av Djurgårdspromenader och ett par restaurangbesök. Får Stockholmsabstinens ibland och dämpar det bäst med att tillbringa ett par dagar i pulsen. Sen njuter jag makalöst mycket av att komma ut till landet igen. 

Hoppas att ni har haft en härlig helg i solskenet.


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar