28 februari 2012

Lägenhetsfavoriter







"Random Light" designad Moooi






"Birds" designad Kjell Engman






Lampskärm "Manhattan", kruka Waldemarsudde






Klädhängare i hallen "Hang It All" designad Eames



Ååå vad jag njuter av att vara i stan. Längtar dock efter gosefisen så det värker i mitt hjärta. Men han har det mys med pappa sin när jag njuter storstadsliv. 

Jag har hunnit med en sväng på stan och sen har jag packat ner lite porslin som ska med ut till landet. Tänkte att jag skulle få fram balkongmöblerna också då jag antar att det inte kommer komma så mycket mer snö.

Vädret är ljuvligt och ikväll blir det hembakt pizza och vitt vin hos bästa vännen. När vi bodde grannar tidigare så promenerade vi ofta runt Djurgården. Vackraste promenaden i stan. Får se om jag hinner med en runda.

Ska gå förbi torget nu och köpa lite vackra blommor att ta med mig i kväll. 


Kram/Pållan 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar