19 februari 2012

Halldrömmar

































Vi har en relativt stor hall i huset med mycket fönster och ljusinsläpp. Inredningen kommer bli den allra enklaste. Golvet blir i svart granit storlek 25x45. Jag har golvet i både köket och hallen i lägenheten i stan och jag är jättenöjd med det. Lätt och hålla rent och lätt att polera upp när det blivit lite för matt. 

Till det kommer jag matcha upp med Swedeses härliga "Tree" i storlek stor och liten. Ett till oss vuxna och ett till barnen. 

Funderade först på att bygga en platsbyggd bänk med förvaring runt väggen men tycker det blir lite för mycket. Hittade dock dessa härliga pallarna ovan på Åhlens. Rejäla att sitta och knyta skorna på. 

Sen lite golvvärme och spröjsade fönster på det sen är Pållan nöjd.

Ganska så enkelt inrett men ack så snyggt ; )



1 kommentar:

  1. Hejsan,
    så kul att göra om en hall. Extra roligt att du väljer samma golv som på hemmet inne i stan. Då måste du verkligen gilla det. Hade du tänkt måla om lite också?

    Jag jobbar på Byggla.se. Där kan du se hur andra ändrat om sina hallar, visa upp din egna hallrenovering och sprida inspiration vidare. Behöver du tips och råd är Byggla perfekt, det är bara att fråga våra bygglare. Tycker du det låter kul kan du maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Du kan få ett litet tack om du är intresserad.
    Lycka till med hallen!
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera