13 februari 2012

Underbara helg






Njutit utslagna påskliljor




Hembakt tårta




Fantastisk soluppgång i salsfönstret




Takdropp




Ljuset, det här ljuset alltså



Vilken underbar helg vi avnjutit. Fredagen började med god mat och dryck. I lördags firade vi finaste Leo som fyller tolv idag. Tänk vad han har blivit stor. Kommer såväl ihåg första gången jag träffade honom. En liten underbar kille som är lika underbar idag.

Gårdagen ägnades åt utelek och sen var bästa snickarn här och hjälpte mig med lite tips till renoveringen. Vi konstaterade att jag har vääääldigt mycket att göra på huset. 
Kunde jag väl aldrig tänka mig hi hi ; )

I morse när vi åkte till skolan kvittrade fåglarna så härligt och man blir lixom kär i livet. 

Längtar tills vi kan börja cykla upp och lämna gosefisen i skolan, lovely ; )

Hoppas att ni alla har haft en lika skön helg som oss ; )


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar