9 augusti 2011

Belysning
















Go kväll allesammans,


Vilken härlig dag vi har haft idag. Har arbetat utomhus hela dagen vilket känns väldigt bra. Nu blir det varm choklad, ostsmörgås och mys med gosefisen.

Klurar lite kring det här med belysning till vardagsrummet och har hittat ett par favoriter. Den med vit tygskärm heter "Rosy angelis" och kommer från Flos och den färgglada med tyllskärm är designad Jonas Bohlin och ingår i Liv-serien. Bohlinlampan är ju helball men det lutar åt Floslampan då den håller i längden. Jag har ju ett tag till på mig att bestämma vilken det blir då vi flyttar in första oktober och sen ska det ju dessutom huset renoveras innan någon ny lampa kommer innanför dörren. Men jag har en plan och en ide så jag är en bit på väg ; )

Jag hoppas att ni alla har haft en fin tisdag och nu ska det kokas varm choklad.

Kram/Pållan


2 kommentarer:

  1. Fina lampor! Den vita gillar jag jätte mycket!

    Och tak för parfymtips! Ska ut och flyga nästa vecka, ska nog dofta på dem och kanske blir det ett inköp, är som du galen i dofter ;)

    SvaraRadera
  2. Snygga lampor! Jag är ju helt såld på Jonas Bohlins lampa! Och allt han gör för den delen, hihi. Så jag tycker nog att du skall välja lapan LIV så klart!

    SvaraRadera