20 augusti 2011

Weekend














Go kväll allesammans,

Vilket busväder vi har haft det senaste dygnet. Det har regnat ända sedan igår klockan tre igår men nu skiner solen, lovely. Jag hann dock med ett par projekt igår. Jag har börjat gräva hål där vi ska gjuta plintar till entren. Jag hann också börja måla min pall som jag tänkte göra ett vardagsrumsbord av. Resultatet får ni se när det är klart. Vi njöt kräftor och rosevin igår kväll och det var dom godaste kräftorna jag någonsin ätit. 

I morse vaknade vi tidigt och tyvärr har gosefisen blivit sjuk med förkylning och feber. Hoppas han är piggare i morgon. Tänkte att vi skulle ta en tur ut till Iittalashoppen och hämta lite porslin som jag fått undanlagt. 

Jag hoppas att ni har haft en skön lördag och så ser vi fram emot en solig söndag.

Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar