22 augusti 2011

Do i need more shoes...










Dum fråga kanske MEN jag tror ändå jag är tvungen att klicka hem dessa sköningar från Zara. Älskar paljettballerinan och den lilla sandalen ska vi inte tala om ; )

Go kväll mina vänner,

Vilken härlig dag vi har haft. Den började i och för sig med ösregn men det tog sig framåt eftermiddagen och det har varit perfekt väder för att jobba utomhus hela dagen. 

Idag har tvingar inhandlats och till helgen ska jag börja renovera en fin gammal trästol som jag hittat på magasinet. Tänkte vara med på en loppis i helgen oxå om jag nu hinner styra upp alla mina lådor med prylar.

Gosefisen har haft feber hela kvällen och somnade äntligen vid sju och jag hoppas att han vaknar upp pigg som en mört i morgonbitti.

Jag hoppas att ni alla har haft en skön dag i det härliga vädret och nu njuter vi kväll.

Kram/Pållan 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar