13 augusti 2011

Nio kubik senare












Go kväll allesammans, 

Vilken härlig lördag vi har haft. I morse efter frukost så åkte vi in till stan och hämtade posten och tog en tur på stan. Vädret har varit strålande och humöret på topp.

Jag har knappt köpt några kläder till mig själv sen Nikolai föddes så idag när vi gick in på ZARA så fick jag syn på ett par supersnygga svarta byxor med lite gulddetaljer så som dragkedjor och en härlig vaxad yta. Dom kommer jag matcha med mina Wang-stövletter när hösten kommer. Sen blev det två rutiga skjortor, en vit stickad tröja och en vit blus med volang framtill och upp över kragen. 

Vid lunch åkte vi hem och tog en sväng förbi pappa Micke och brorsan innan vi stack ut till landet. Hela eftermiddagen har vi varit ute och lekt. Tog den dagliga cykelturen på kvällskvisten och gosefisen somnade halvvägs och nu snusar han gott i sin säng.

I morgon ska vi hitta på mys med pappa Micke ; )

I fredags skottade jag in all leka och jag är väldigt nöjd med resultatet måste jag säga. Nu är det bara att vänta in golvet som vi får hoppas kommer snart.

Jag hoppas att ni alla har haft en härlig dag i det fina vädret.

Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar