21 mars 2012

God morgon onsdag ; )





Killen älskar livet på landet ; )


God morgon allesammans,


Här vaknade vi upp till en ljuvligt solig morgon. Redan skönt ute så det bådar gott för resten av dagen. Fick ett sms igår där det stod att mina nya glasögon är klara så jag ska se till att hämta upp dom i slutet av veckan. Jag valde en snygg svart RayBanbåge och jag kommer bli helnöjd är jag säker på. Återkommer med resultatet på fredag.

Nu ska vi bege oss till Nikolais mormor och morfar för morgondusch. Börjar tycka det är lite tradigt att göra ett pitstop där varje morgon och längtar väldigt mycket tills vårt eget badrum är klart. Nikolai ska vara hos sin pappa i tre veckor i början av april och då ska jag riva kammaren (där det ska bli badrum) så det står härliga till. Det gäller att hålla sig sysselesatt under dagarna han är borta. Längtan blir stooooor antar jag ; )


Önskar er alla en härlig onsdag ; )


Kram/Pållan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar