31 mars 2012

Lördagsfint i salen









God eftermiddag,


Här vaknade vi till snötäckt mark och ett par minus. Vi har varit uppe sedan halv 6 så nu skulle vi behöva en eftermiddagslur så vi orkar med kvällens festligheter ; ) Trädgårdsarbetet uteblir med andra och och istället ägnar vi oss åt klipp och klister. 

Sitter och kollar lite på Hemnet och kommer osökt in på Gotland när jag söker på län. Pärona är där över helgen. Jag har varit mycket på Gotland som barn och drömmen är att ha ett ställe där. Skulle jag inte ha gården att förvalta så hade jag flyttat till ön bums. Det finns så många fantastiska ställen. Allt från 30 kvadrat till vackra kalkstensgårdar på 250 kvadrat. Nu ska jag drömma vidare och se om jag kan få gosefisen till en liten lur.

Trevlig lördag på er ; )


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar