3 mars 2012

Ser lovande ut







Äntligen har snödropparna tittat fram ; )


Efter att jag och Nikolai legat inne med influensan ett par dagar så är vi på benen igen. Tror aldrig jag känt mig så kass (ja förutom när jag opererade bort halsmandlarna, ingen rolig historia) och jag har aldrig haft influensan så nu är det skönt att ha det överstökat. 

Vädret är ljuvligt och vi pysslar mest inne idag. I morgon blir det trädgårdsarbete. Ska beskära det sista äppelträdet tänkte jag och börja ta hand om bersåerna. 

Veckan i stan var härlig men nu njuter jag av att vara tillbaka på landet igen. 

Nikolai tar en tupplur på soffan och jag eldar i spisen och planerar lite badrum. Värmen är avstängd och blir förhoppningsvis avstängd tills novembermånad. Trött på räkningarna från Vattenfall he he ; ) 

Solen värmer gott in genom våra fönster så det lever vi på nu tills nästa vinter dyker upp.

Önskar er alla en härlig helg i det ljuvliga väderet.


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar