17 mars 2012

Igår åkte dom på













God morgon allesammans,


Gårdagen tillbringade vi i stan och dagen till ära så åkte Converse och skinnjacka på. Invigde också min fina mintiga tröja från H&M. 

Efter att ha varit hemma i tre dagar med en kräksjuk gosefis så kör vi nu härlig helg. Idag ska vi bland annat hämta upp en skrivbordsskiva som jag fyndat på Blocket. Är stört omöjlig att få tag på och jag antar att den utgått ur sortimentet. Men när jag har bestämt mig för något så ska jag bara ha det och som tur var så hittade jag en. Sen ska det bara inhandlas vita benbockar på IKEA.

Resten av helgen ska tillbringas i trädgården där vi kommit en bra bit på väg. Ska få hämta hästskit hos grannen och lägga i rabatter och under vinbärsbuskar och sen ska rosbuskar inhandlas.

Vädret är lite mulet här just nu men vi hoppas på att det spricker upp så småningom. 

Önskar er alla en härlig lördag ; )


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar