16 maj 2012

Dagen i bilder



























Jag började morgonen med att lasta 400 tegel. Gick finfint. Innan lunch han jag också med att laga ett däck som fått punka på välten. 

Järnbalken är på plats och i morgon ska murarn börja sätta kåpan. Sista strykningen på muren i salen hinns också med i morgon så nu är det verkligen dax att åka och kolla in spisarna som jag valt ut.

Trädgården visar sig från sin allra bästa sida just nu. Äppelblom, körsbärsblom och lavendeln är på god väg. Hela trädgården doftar fantastiskt.

Hann med lite vedhuggning på eftermiddagen också när jag hämtat gosefisen i skolan.

Till middag blev det världens godaste morotssoppa och en flaska vitt.

Nu ska jag avsluta den här kvällen med Lantliv Sommarhem. Bådar gott ; )

Hoppas ni alla har haft en härlig onsdag.


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar