17 maj 2012

My view








Det här har jag ägnat mig åt idag. Sladdat på Rangsta gärde. 


Efter att ha lämnat gosfisen hos Micke och Leo imorse så åkte jag upp till huset och styrde upp lite för att sen sätta mig i 8240 och sladda resten av dagen. 

Man hinner tänka mycket när man sitter där och sladdar sju hektar. Och det slog mig vilket fantastiskt liv vi lever. Jag har världens bästa familj, jag får ägna mig åt det jag älskar, vi bor i paradiset och vi är friska. 

Livet är helt enkelt underbart.

Nu blir det god paj och ett glas rött till middag och i morgon drar jag på mig finstassen och pyser in till stan. Det blir vin, vänner, dans och övernattning i stan. Tjohooo. 

Behöver lite glamour med jämna mellanrum också he he ; )

Önskar er alla en fin kväll.


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar