26 oktober 2011

Byrå

















Hej allesammans,


Nu har äntligen farmors gamla byrå kommit på plats som jag hittade på magasinet och dammade av. 

Ett par av mina favotitprylar hemma har fått sin plats på den. "Metropolis" designade av Bertil Vallien har hängt med i tio år och än så länge är det bara en som gått i kras. Vilket helt var mitt eget fel.

Därför har jag nu placerat dom högt upp på byrån så inte gosefisen får för sig att han ska flytta på dom ; )

Mitt Aaltofat samlar jag plånbok och nycklar i då jag har en förmåga att vimsa bort saker ibland ; )

Annars så är vädret fantastiskt och vinden viner utanför fönstret. Humöret är på topp och jag mår bra av att få vara i vårt underbara hus. Livet är toppen helt enkelt.

Jag hoppas att ni alla mår bra och att ni njuter av det härliga höstvädret.

Nu är det lunchdax.

Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar