14 oktober 2011

Studio Ditte














Go kväll allesammans,


Efter en något hektisk vecka har vi nu njutit hembakt pizza, vitt vin och lite bubbel. Gosefisen sussar sött i sängen och jag ska också snart gå och lägga mig. 

Jag har tidigare skrivit om Studio Ditte som gör dom finaste tapeterna till barnrummet. Står i valet och kvalet mellan robotar och bilar men det lutar nog åt bilar då gosefisen älskar brum brum. 

Som sagt veckan har varit fullspeckad men i morgon ska vi pyssla i huset och förhoppningsvis få in lite möbler så vi kan flytta in någon gång. Trädgården ska få sig ett litet lyft.

Å så till det här med min egna lilla butik som jag jobbar på. Har insett att det inte blir någon öppning i år.  Har ju helt plötsligt TVÅ hus att renovera. Tur är väl att man inte betalar någon hyra utan kan ta det i precis den takt man vill. Men nog vore det väl kul att komma igång. Ja ja det blir väl kanske till våren ; )  

Jag hoppas att ni alla har haft en härlig vecka. I helgen har dom lovat fint väder så det blir väl till att måla sista panelen till Snickarstugan så den kommer på plats innan snön kommer. 

Trevlig helg önskas er alla. 


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar