24 oktober 2011

Svenskt Tenn nyöppning





















Härliga måndag börjar lida mot sitt slut. 

Så idag var det äntligen dax för nyöppningen av Svenskt Tenn på Strandvägen och det enda jag kan säga är WOW. 

Det bjöds på bubbel och snittar å visst är det något att fira.

Oj så fint det har blivit i dom gamla lokalerna. Dom har använt varenda kvadratmeter som tidigare var lager, lunchrum och kontor. 

På övervåningen där vi bland annat satt när jag gick på Svenskt Tenn Akademi har nu blivit omgjord till en härlig textilavdelning och en tesalong, lovely.

Nya kassapunkter är strategiskt placerade och har dessutom blivit fler.

För att inte tala om alla miljöerna, just fabulous.

Den gamla tråkiga gången mellan textilavdelningen och den gamla lampavdelningen med den hemska heltäckningsmattan har nu klätts in i spegelväggar vilket ger en härlig rymd.

As i always said: jag skulle mer än gärna flytta in bums i den där butiken ; )

Jag kan verkligen rekommendera er alla ett besök i den här härligt inspirerande miljön oavsett om man gillar Estrid och Frank eller inte.

Jag hopps att ni alla har haft en härlig måndag. 


Kram/Pållan 



1 kommentar:

  1. Åhå, man tackar för den rapporten! Första gången jag är inne här på din blogg. Jag gillar vad jag ser - återkommer!

    SvaraRadera