16 oktober 2011

I brist på lådor







I brist på lådor så har jag placerat mina bestick och köksredskap  i ett par av mina Waldemarsuddekrukor.








Favoritlyktan Kivi. 




Min älskade pojke ; )



God morgon allesammans ; )


Hoppas att ni hade en härlig lördag. 

Vi hade en fantastisk dag med pyssel i huset. Tomten är tömd på ris och en hel del flyttkartonger är uppackade. Har hittat en hel del saker som jag glömt bort att jag hade. Bara positivt dock ; )

Vi var ute i princip hela dagen så igår kväll efter en god kycklinggryta och en öl somnade gosefisen innan åtta och jag strax efter. 

Vaknade vid 6 i morse och nu efter en god frukost ska vi åka ner till magasinet och styra upp lite bland möblerna vi ska köra upp.

Hoppas att ni alla får en härlig söndag i det fina vädret.


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar