29 oktober 2011

My place





















Vilken härlig lördag,


Dagen har tillbringats i huset med pyssel och mys. 

Jag har fått ordning på min egna lilla pysselhörna där jag kan ägna mig åt att klippa å klistra ; )

Lampan är en gammal sköning som jag släpade med mig hem från Nya Zeeland för många år sen och som äntligen fått se dagens ljus igen.

Min moodboard har jag tillverkat av en bit cellpapp från Kreatima som jag klätt med ett linnetyg från Åhlens. Häftstift köpte jag på Granit.

Tror det blir en tur till torget i morgon för att köpa mig ett par fina blomster till min små Waldemarsuddekrukor. Är lite sugen på hyacinter.

I veckan som kommer blir det också ett besök till IKEA. Ljuslagret behöver bland annat fyllas på.

Jag hoppas att ni alla har haft en skön lördag och att ni fått njuta solsken precis som oss ; )


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar