30 november 2011

Chesterfield







Hej allesammans,


Jag hoppas att ni alla har en härlig onsdag. Vädret har varit ljuvligt och jag har precis varit på utvecklingssamtal på Nikolais skola. 

Julpyntandet fortsätter här hemma så smått och i morgon tänkte jag gå ut och hämta in små granar och placera ut i gamla härliga glasburkar jag hittade på magasinet. 

Igår blev det en sväng till IKEA och Granit där jag inhandlade ingredienserna till fröknarnas gåvor som dom ska få till jul. Det blir hemgjort i år. Återkommer med resultatet ; )

Hittade precis den snygga Chesterfieldfotöljen ovan på ILVA. Är lite sugen på den till salen. Snyggt att matcha upp med vita Ektorpsoffor. 

Nu ska jag spana in Nordalskatalogen som kom på posten häromdagen. Har plockat ut ett fint sortiment som kommer bli finfint i min lilla butik när den nu öppnar ; )


Kram/Pållan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar