8 november 2011

Tisdagsönskningar


























Gokväll,


Vilken härlig tisdag vi har haft idag ; ) När jag är ute och far om dagarna så längtar jag bara heeeeeeem. Älskar vårt lilla hus och ser mycket fram emot att få fira jul här. 

Här ovan har ni min önskelista för dagen.

Supersnygg tekanna och brödburk från Granit. Ska inhandlas så fort jag får tid.

Härliga förvaringskorgar i jute från H&M. Tänkte använda mig av modell större till att stoppa granen i.

Underbar gjutjärnskamin från J Davidssons som gärna får pryda vår sal.

Vita kastrull/grytserien "White Line" från danska Eva Trio. Hade ju tänkt att satsa på Dahlströmserien från Iittala men dessa sköningar har fått mig att tänka om. Ska ta en sväng förbi Illums och klämma och känna lite.

Och sist men inte minst en underbar ponco/tröja från Romwe och härliga blå handskar från Topshop. Använder mig av mina svarta Gaucho om dagarna men skulle gärna köpa dessa i härlig färg.

Önska bör man ; )

Jag hoppas att ni alla får en fin onsdag och vi hoppas på solsken i huvudstaden.


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar