16 november 2011

Till pappa









Nikolai har gjort finaste presenten till pappa som han ska få på fredag efter två veckors semester i Thailand ; )


Gokväll på er allesammans,


Idag har jag och Nikolai varit hemma då gosefisen har varit lite krasslig. Första gången jag är hemma med honom pga sjukdom så idag passade vi på och göra allt skoj man kan tänka sig mellan tupplurarna. Vi har målat, lekt med modellera och byggt LEGO. Eller vi kanske ska säga som det är. Mamma bygger och Nikolai river ; )

Idag hjälpte min hjälpsamma pappa (som för övrigt fyller år idag. Ingen rast ingen ro) mig med att köra upp finaste kökssoffan som stått i snickarstugan i alla år och den passar finfint in i köket. Toppen för Nikolai att stå på och kolla in alla fåglarna som besöker vår fantastiska trädgård varje dag och en och annan traktor som slinker förbi. 

Pärona hade en gryta med risotto också som dom bjöd på. 

I morgon blir det skola och jobb och på fredag väntar en trevlig middag hos en god vän. Jag tar dock bilen då jag måste vara pigg och alert i helgen då jag har myyyycket som måste fixas. Inte ens någon ide och skriva allt för jag blir helt snurrig i skallen av alla projekt. 

Jag hoppas att ni alla har haft en skön onsdag och njutit den fantastiska solen ; )


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar