22 november 2011

Julpynt

























Efter en härlig helg var det dax att ta tag i vecka 47. Idag har jag fått mina hyacinter på plats som jag fyndade på Plantagen igår. Satte dom i mina Waldemarsuddekrukor och nu är det bara att vänta på att dom ska slå ut och börja dofta ; )

Till helgen har vi middagsbjudning och helgen efter det ska jag hjälpa Micke att flytta. Fullt upp minst sagt. Men helgen efter det tänkte jag att Leo (Nikolais storebror) skulle komma hit och klä granen och baka pepparkakshus med oss. Jag älskar julen och det ska bli underbart att få fira det i sitt egna hus med nära och kära. 

Men ännu underbarare kommer det bli till nästa jul då man förhoppningsvis har ett fullt fungerande hus med dusch, varmvatten, ett fint kök och isolering på huset. Det som väntar på någe gott...

Nu ska jag hämta gosefisen och till middag blir det korvgryta.

Hoppas att ni alla mår bra och njuter av det härliga vädret ; )


Kram/Pållan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar