23 maj 2011

Colourful cupboard











Go kväll,


Vilken härlig helg vi har haft. Fint väder och grillning stod på menyn. Idag inleddes sista veckan på jobbet och jag ser så mycket fram emot att få börja pyssla med snickarstugan när jag slutat jobba. Det är mycket som ska fixas och jag längtar efter att få igång min verksamhet. 

Nästa helg är det Bergadagarna på Berga Lantbruksskola där jag själv gick på gymnasiet. Man får provsitta traktorer, skjuta luftgevär och klappa alla djuren. Själv hängde jag mest i ladugården under min gymnasietid och flyttade till Nya Zeeland direkt efter studenten för att mjölka kor. Jag levde rövare under ett års tid och arbetade hårt. Men satan vad kul jag hade. 

Spana in det fina skåpet ovan. Just my style.

Jag hoppas att ni alla har haft en skön helg och att ni får en fin arbetsvecka.

Kram/Pållan

We have had a lovely weekend. The weather was fabulous for a barbecue. This is my last week at work and im looking forward to continue with my work at the farm.

Next weekend can you visit the agricultural college were i went to school and try out the tractors, shooting airgun and cuddle with all the animals. During my years at the school i did spend most of the time in the cowshed and after my graduation i moved to New Zealand. I worked as a cattleman for one year and it was a crazy year with a lot of party and hard work. 

I hope your weekend has been great and i hope you get a nice week at work.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar