15 maj 2011

Skisser
















Dessa fina skisser fick jag syn på häromdagen inne på Svenskt Tenn och trodde först att det var Josef Franks originalskisser för tyget Teheran och Marble men så var icke fallet. Kul att se hur som helst. 

Så vad händer idag då. Vädret är inte på topp så vi stannar inne och myser mest hela dagen. Hade funderingar på om vi skulle åka och hämta mina tre rottingstolar som jag köpt från IKEAs Kryddstarktkollektion men vi får se om personen är hemma som jag ska hämta upp dom hos. 

I morgon inleder jag min näst sista vecka på jobbet vilket känns väldigt skönt. Sen är det skogskurs som gäller och se till att Snickarstugan blir färdigrenoverad. Elektrikern var på plats i fredag så nu vet jag vad som ska åtgärdas innan jag ringer in dom. 

Jag hoppas att ni alla har haft en härlig helg.

Kram/Pållan

I saw these sketches at Svenskt Tenn the other day and thougt that was the original sketches of Josef Franks textiles Teheran and Marble but it wasnt. Nice to see any way.

Today the rain is falling from the sky and we will stay inside and cuddle together. I was thinking of picking up my cane chairs that i bought at IKEA but we will see what the weather is like in the afternoon.

I have two weeks left at my work and it feels good. After that i will start a power saw course and finish my little house at the farm and open up my shop. Looking forward to that.

I hope you all have had a lovely weekend.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar